neljapäev, 23. juuli 2015

TUTVUSTUS.

Elan maal ja tahaksin teile kirjutada lugusid siin Alutaguse veerel toimuvast. Elu kipub rohkem linnakeskne olema, millega olen oma töös ja hobis pidevalt kokku puutunud. Aga siin elades toimub ka aeg ajalt midagi huvitavat. Loodan, et meil saab koos põnev olema.

Kõige rohkem meeldib mulle askeldada köögis. Ega siis ilmaasjata ei räägita, et köök on kodu süda. Köögis on kogu perega hea koos aega veeta või külalistega kohvitada. Selle siis seame siin esikohale!
 
Olen juba varakult lapseeas maiustanud igasugu küpsetistega mis sai enda poolt valmis meisterdatud. Meie peres oli palju lapsi ja siis ei olnud vanematel sageli aega perele elatise teenimise nimel midagi õpetada. Ja nii tuligi ise kõik läbi raskuste ära katsetada. Uskuge seda maitsvam see oli.

 Mõni aasta tagasi avastasin selle kire uuesti ja nüüd on see hobi minu igapäevaseks tööks saanud.
Siit näete minu töö vilju:
https://www.facebook.com/kataleemaiuspalad/

Meeldib veel tegutseda aias looduse keskel, maalida, perega reisida ja vahel käsitööd teha ( kui aega üle jääb). Üheks kireks on veel lamba kujukeste kogumine. Kui õhtul vahest und ei tule siis loen enda lambukesed üle ja jään tudule :D

Üritan leida iga päev kogetust midagi õpetliku.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar